canım benim bebeğim gazlıydı ve memede uyuyordu. iyicene dalınca koysamda uyanıyordu. yarı kundak yapıp sırt üstü yatırıyordum. Sonra 1-2 defa yüz üstü yatırdım ve çok sevdi, uzun uyudu. sünger delikli yastık aldım ve 2. ayından beri yüz üstü uyutuyorum. kafasını iki tarafa döndürme vs, yerleştirmede sıkıntı yaşamadı ve rahat etti. şimdi 4 ay 9 günlük ve hep yüz üstü uyuyor.