Emzirdikten sonra gazını almak için omzuma alıyorum pat pat yapıyorum, sıvazlıyorum çıkmıyor. Sonra dizime yatırıp yapıyorum bazen kusuyor ama gaz çıkmıyor. 30 dk yı geçik uğraştığımı biliyorum. Bazen daha kucağıma almadan havadayken kendi kendine çıkıyor ama yüzde 80 çıkmıyor Ya ne yapmalıyım neden böyle ki