Semanur45 Kızlar doğum yaptığım an iştahım bıçak gibi kesildi sabah bi kahvaltı yapayım gece yatana kadar canım hiç bişey yemek istemiyordu ama bugün canım çok çiğ köfte istedi . Siz ne yaptınız yediniz mi hiç? Yediyseniz emzirebildiniz mi ?
SeninAnnenBirMelektiYavrm Semanur45 ye tabi nolcak. Haftada bir alır yerim sürekli. Gazlı bir bebekse arkasından kimyon çayı iç
eymenzeynep Semanur45 annem sütün çeker. Görüp canının istediği şeyi mutlaka ye der. Ölçülü bir biçimde yiyin bence
Myrose Semanur45 bence canınızın çektiği her şeyi abartmadan yiyebilirsiniz. Ben hiç özel beslenmedim kızım 14 aylık
Semanur45 eymenzeynep evet bende duydum onu ama ne bileyim bebeğe geçer bi sıkıntı olur mu diye endişe ettim açıkçası
Semanur45 SeninAnnenBirMelektiYavrm değil çok şükür karnı doyduktan sonra gazını çıkarıyor gün de 1 2 kez kakayla beraber gaz da çıkarıyor
Bostancemel Ye canım ne olacak sende fazla acı koydurma yeter abartıp 1 kg yicek halin yok arkasndan kimyon çayı iç yeter
Semanur45 Hepinize teşekkür ederim anneler 🥰🥰 SeninAnnenBirMelektiYavrm Myrose Deletedmom_28 eymenzeynep