Arkadaşlar oğlum 1 yaşına girdi 2 hafta flan oldu. Yani öncelere nazaran gece çok daha sık uyanmaya başladı. Bende bi hata edip yanıma alıp alıp emzirdim uykusu açılmasın dite. Normalde uykularımız düzenli.
Sıkıntımız gece daha çok uyanıp meme istemesi emzirsem bile kendi yatağına koyunca ağlıyor bizimle uyumak istiyor. Ben Gece emmesini nasıl bıraktırabilirim?
*Şuanlık oda yapamıyorum park yatağıyla bizim odada yatıyor.