Benim kizim 4 bucuk aylik ve cok zor bi bebek😪😪 hangi bebek zor degilki
belki bi önerisi olan vardir aramizda
dogsugundan beri kucagimda pispisliyorum ve yürüyerek ama her uyuma öncesinden agliyorrr baya bi sonra uyuyor sonundaartik esiminde benimde gücümpz kalmadi 😃
uyku egitimi vereyim dedim yatakda uzandim yanina kendi kendine yatsin diye daha cok agliyor busefer