Bebeğim şu an 3 aylık, eylülde işe geri dönmem gerekiyor. Göğüs pompası alıp süt biriktireceğim, inşallah çok geç kalmamışımdır. Mamayı kesinlikle içmek istemiyor o yüzden ne kadar anne sütü yeterli olur bilemiyorum. Siz ne kadar bırakıyordunuz? Bir de, ara ara bakıcıya gidip bebeği o eve de alıştırayım diyorum ama yeterli gelir mi yalnızca bunu yapmak? Önerilere açığım.