Busramzcgl aynı durumları yaşıyorum .idrsr yapmıyor diye doktora gittm sıcaklarda terle atıyor dedi .idrarı aşırı sarı oluyır .kakasını da 4-5 günü buluyor bazen 🙁gece ağlamıyor pek diye emzirmiyordum artık ben alıp emziriyorum uyurken bikaç gündür .,dediğiniz gibi işe yarıyor bu biraz