Kızlar 12 günlük kızım var 2960 doğdu hastaneden çıkarken 2800 düştü dün doktora götürdüm 2960 olmuş aynı kilosunu yakalamış doktorumuz herşey çok güzel dedi 48 cm boyumuz gözümüz çapaklanıyor ağzımız pamukçuk oldu ilaç kullanıyorum sizde durumlar nasıl ? İlaç veya damla kullandınız mı fazla da ilaç bagımlısı yapmak istemiyorum ama 😔