Merhaba,
Bebeğim 7,5 aylık. Doktor önerisiyle kuzu eti ardından tavuk eti ile tanıştıracağım. Kuzu etine alıştı sayılır ama tavuk arayışım sonuca ulaşamadı. Siz bebeklerinize tavuk yediriyor musunuz? Güvendiğiniz bir marka ya da önerebileceğiniz bir organik tavuk üreticisi var mı acaba?