guzel anneler oglum 3 aylik memeye gelince agliyor istemiyor biberon kullanmiyorum ama biberonu dun ilkkez verdigimde nasil icdi bu durumlarda sizler ne yapdiniz aile sorunlarim vardi stresliydim evde 1 bucuk yasinda oglum da var hani o yuzden cok fazla temas yapamiyorumda uyurken bi emiyor sonrasinda hep agliyor ne yapmaliyim lutfen yardimci olabilecek varmi