merhaba kızlar 10 gunluk bebişim var... hastanede mama vermeye basladık sutum yetmedıgı ıcın hıpp mama fakat bebegım bıkac gunlerdır kabız olmaya basladı emdıgı ıcın benımlemı alakalı katı seylermı yıyorum mamamı yaptı acaba benım yasadıgım durumu yasayan varmı