hulyaaa-123 5 6 gündür var ateşi de vardı o geçti öksürük bi geçiyor sonra tekrar oluyor bilgisi olan varsa lütfen yazsın 21 aylık
FatmaKrbkl hulyaaa-123 ben nebülizatör ile ventolin ve serum fizyolojik karıştırıp veriyorum, anca o şekilde rahatlıyor 23 aylık 🌸
Yaprak321 hulyaaa-123 çay bardağına yarimdan daha az zeytinyağı birkac damla limon bir çay kaşığı karabiber bir çay kasigi kadar bal koyup karıştırıp verin
Zelal_33 Ben bir tatlı kaşığı zeytinyağına birkaç damla limon damlatıp veriyorum çok iyi geliyor oğluma.