Eylulllllll stillwasser doğrudur , şeker içeriği en yüksek mamalardan biridir . Aptamil de şekerlidir . ✅
Mavilimtrak stillwasser o kadar bilmiyorum uzun zaman kullanmadık ama en iyi yediği bebelacti sma asiri derece gaz yapmıştı
Xlement stillwasser eczacı arkdaslarıma sordum bebelac onermedıler ucuz bı mama oldugu ıcın basit ıcerıgı alma dedıler evolıa aldım