Nsnsnan duygularını cok iyi anlıyorum, yalnız değilsin. Bebeğim 5 aylık, bazen tuvalete bile giremiyorum. Üç hafta önce bebeğim de ben de covid olduk, o kadar zor günler geçirdim ki. Yatmak uyumak istiyorum, buna bile lüks gözüyle bakıyorum yani insani ihtiyaçları karşılamak bile lüks oldu artık. Zorluyor beni de annelik, çok güzel bir duygu evet ama aynı zamanda cok da zor