Buse-94 bu arkadaş öyle hep, herşey hakkında bi fikri var ve aşırı özgüvenli cevaplıyor sanırsın doktor😂 yaz günü çok esmiyorsa tabiki açılır içerisi çok bunaltıcı oluyor camdan arada gelen hafif rüzgar bile daha rahat uyumasını sağlar bebekler sıcağı sevmez zaten.