Günlerdir post açıyorum bebegim sinir krizi tarzı seyler geciriyor diye dün gecede geçirdi ölüyorum resmen ölüyorum en son uyudugunda sırtımdan su gibi ter akıyordu 2 saat agladı yine durup dururken artık oyalamak için elimden gelen herseyin bi üstünü yapıyorum ama yok nafile asla kendini durduramıyor sanki içine atmış birikmiş gibi evde 4 kişi durduramadık aksam olunca bi haller oluyor cocuga her sesten irkiliyor korkuyor ve durduk yere aglamqya baslıyor ama nasıl aglama. Dün çocuk norolojisine götürdüm eeg için gün verdi çok yogundu ama ben artık o günüde bekleyebilecegime emin değilim psikolojim bozuldu o uyuyunca gözümden yaşlar akmaya baslıyor bagırmak istiyorum sinirlerim alt üst oldu destek almak istiyorum herkes sen annesin güclü olmak zorundasın diyor. Böyle diyenlere 1 gece benim ne yasadıgımı görmelerini istiyorum çok kötüyüm çok çaresizim. Ya cocugum korkutuluyor yada bi hastalıgı var ama ne bilmiyorum bilmiyorum