Merhaba anneler perşembe günü sağlık ocağında 1 yaş tahlillerini yaptırdım ama sonuçlar çıkmasına rağmen birşey demediler bende e nabızdan baktım da bana yardımcı olabilecek birileri var mı acaba bi doktorunuza gösterme şansınız yada bir bilginiz var mı