Tugceser2 doğum öncesi izin kullanmadım 18 Mart ta 37.haftama girdim sabah çalışamaz raporumu teslim ettim öğlen doğurdum 🤭normalde çalışamaz raporunu teslim ederken sana sormaları gerekiyor tam mı girelim yoksa bölelim mi diye bana soran olmadı bende söylemedim 3.5 ay izin kullandım doğum sonrasına aktarma olduğu için ve 3.5 ay sonra tam olarak aldım 22.500 TL civarındaydı ama kurumlar genelde sormayıp tek giriyorlar sisteme şuan doğum iznim bitti heyet raporu aldım 40 günlük onu da verirken sormadılar bende yine ses etmedim 😄