Eşimle boşanma aşamasındayız. Başlıca sebebi görümce. 8 aydır davamız devam ediyor ve bebeğim 5 aylık. Belirli görme zamanları var. Son görüşten bir önceki görüşe boşanmamıza sebep olan görümceyi de getirdi ellerini kollarını sallaya sallaya. Ama suçlu benmişim gibi davranıp afedersiniz yüzsüz yüzsüz çocuğumu kucağına alıp önümde dolandı durdu. Ve şu an görümcenin İnstagram profilinde benim bebeğimle çekilmiş fotoğrafı var. Bizi ayırdığı yetmiyormuş gibi bayram öncesi yeğenine bir toka dahi almadan gelen o değilmiş gibi çocuğumun fotoğrafını koyuyor. Görmediğim yerde neler yapıyor Allah bilir. Ve ben bu durumdan oldukça rahatsızım. Benim çocuğumun fotoğrafını benden izinden paylaştığı İÇİN herhangi bir dava açabiliyor muyum? Sormak istediğim bu. Biraz uzun oldu kusura bakmayın