Merhaba, 24 günlük bebeğim 2 haftadır sürekli ıkınıyor kıpkırmızı oluyor. Genelde sabaha karşı uykusunda yapıyor. En sonunda kendini uyandırıyor. Gaz için değil de fazla emdiği için böyle oluyormuş. Gaz ilacı da kullandık fayda etmedi. 15.gün kontrolünde almadı gerekenin 2 katı kilo almış. Bu ıkınma anında siz ne yapıyorsunuz çok üzülüyorum elimden bir şey gelmeyince