Essin Merhaba anneler 4 aylık bebeğim var. Iki gündür gözlemliyorum dizlerini tutarak oturmak için çabalıyor. Sizce yavaştan destekli oturtmaya başlamalı miyim? Ne kadar bir süre tutmalıyım? Bilgilendirirseniz sevinirim. 😊
Deletedmom110 Essin normali 4. Ay zaten. Benimki üç aylık çıldırıyo oturmak için. Bi an evvel geçsin istiyorum şu bir ay
ozdmrgmz Essin benim bebeğim 4 ay 18 günlük destekli oturuyoruz yaklaşık 1 aydır. Kendisi hazır olduğunda hissettiriyor zaten.
Sedaahmet Essin benim oglum da 4.aya girdiginde oturma istegi başlamisti. Şuan 4 ay 18 günlük. 18 gündür kısa süreli destekli oturtuyorum. Yaklasik 3 gündür de desteksiz 10 saniye felan oturuyor 😂
Mom06 Essin ben 4. ayda basladım oturtmaya ama kucağımda 5 bçuk ayda mama sandalyesine falan koydum 6 bçuk ayda desteksiz oturmaya basladı
Hercai88 Essin ben o konuda cahillik ettim oturmak istedi oturtmadm 6 aya kadar oturmasın diye 🤦♀️ 6 ayda da destekli koysamda oturmadı istemedi hep yattı 🤦♀️ 8 aylık yeni yeni desteksiz durabiliyor resmen gelişmini engelledim çocuğun... Eğer istiyorsa bebeğiniz hazırdır günde 10 yada 15 dk birkaç kez oturtun bence
Ahanife Essin benim kızım 3,5 aylık 3 aylık olduğun beri çok hevesli ayakta kalmaya bi hevesli yani ben az da olsa kucakta oturuyorum bebeğim istiyor sonuç olarak gelişimine engel olmak istemiyorum 4 aylık olsun destekli otuturtmayı düşünüyorum
Ahanife Essin benim kızım 3,5 aylık 3 aylık olduğun beri çok hevesli ayakta kalmaya bi hevesli yani ben az da olsa kucakta oturuyorum bebeğim istiyor sonuç olarak gelişimine engel olmak istemiyorum 4 aylık olsun destekli otuturtmayı düşünüyorum
Bulutkbr Valla benim oğlumda 4 aylık kendi kendine oturdu hoşunada gitti gülücükler atıyor oturduğunda engel olduğumda ağlıyor çok fazla olmamak şartıyla ufak ufak oturtuyorum