40 gün önce spinal sezeryen oldum, bu zamana kadar herhangi bir bel ağrım yoktu doğumdan sonra ama 1 haftadır belimin sağ tarafında inanılmaz bir ağrı var oturamıyorum, kalkamıyorum yürümemi bile etkiliyor ağrı çok fena. Aslında önceden de bel ağrısı problemim vardı aynı yer aynı ağrı ama nerdeyse 1 senedir kaybolmuştu. Geri gelmesinin sebebi acaba spinalden kaynaklı olabilir mi? Çünkü görmüştüm bir kaç arkadaş yazmıştı bel ağrısı yapıyor bir süre diye.