Saremmmmmm Doğumdan sonra ilk adet miktarınız ve rengi nasıldı yerleşme kanaması gibi mi birde sezeryan sonrası
plakayerli Saremmmmmm ilk aylar azdı sancım hiç yoktu. Sonra yine eskiye döndü hem sancım geri geldi hem de arttı kanamam
Mamasboy Saremmmmmm benim nedense çok fazla geliyor özellikle 2.gün batıyorum yani öyle Diyim çok fazla geliyor 2. Günden sonra baya baya azalıyor
Saremmmmmm plakayerli benim ki o kadar azdı ki iç çamaşırım battı sadece sizinkide öylemiydi bide rengi nasıldı kusura bakmayın lütfen soruyorum ama korkuyorum yerleşme kanaması felan olur diye
plakayerli Saremmmmmm rengini hatırlamıyorum normaldi muhtemelen ama yerleşme kanaması dediğiniz şey bir kaşık kadar o kadar az değildi normal birkaç gün devam eden adetti