aysenurr_bgc ben ilk kızım, 4 aylık olduktan sonra her gün yoğurt veriyordum öyle öyle boyu uzadı, 1 yaşında kefir yediği farkettim keşke daha erken deneseydm , kefir içmeye başladı. Kilo alımı az ilerlese de boyu uzadığı için teselli oluyorxu benim için. Bence güvendiğin tercübeleri annelerden yararlan. Bebeği tanıyarak erken de baslanilabilir, benm kızım süt azz içiyordu mama sevmedi, bir şekilde bebeği doyurmak gerekiyordu, yoğurtla başladım, iyi ki vermesim diyorum