Esralitugram Deletedmom_32 amin hepimize inşallah alttan 2 dişlerimiz çıktı üstten yarıyor galiba eli sürekli ağzında😐
Esralitugram [silindi] Aynen bir de benim oğlanı hemen o an alacaksın kucağına almazsam evi başıma yıkıyo ağlıcam diye sinirleniyor😄😄