Günaydın hanımlar
Oğluma çocuk akademisinin setlerini almak istiyorum. Dün bununla ilgili post açmıştım ama konuyla ilgili cevap alamadım, belki gören olur diye tekrar posta açıyorum.
Şimdi oğlum 3,5 yaşında hangi seti alıp almama konusunda kararsız kaldım. 3 yaş seti var 36 ay 48 ay çocuklar için diyor, tamam bunu yapar. Bir de 3-4 yaş seti var orada da sanırım 48 ay 60 ay arası çocuklar için diyor 3-4 yaş seti alıp almama konusunda kararsız kaldım. Çünkü hadi 48 ayınkileri yapar ama 60 ay 5 yaş çocuklarının yapabileceği bir şey. Kısacası 3-4 yaş setini alsam yapabilir mi? Kullanan varsa yorum varsa çok sevinirim