Cly01 Kızlar meyve püresi yapmak istiyorum hero baby kavanozlarm var acaba kapakları tekrar tutuyor mu konserve şeklinde sıcak koysam yoksa yeni kapak mi almam lazım her defasında
Gokceyasinmiran Cly01 yok canım kapak almana gerek yok türüyor iki geri bi ileri yap oluyor bende dün şeftali püresi yaptım bıraktım