Snmadr Kızlar Van’ın hiç bir doktorundan memnun değilim özel hastaneleri bile devlet gibi hayat hastanesinde Necip ve barana gittim asla memnun kalmadım aydın yakışır diyorlar klinik ne tahlil var varsayım üzerinden konuşuyor varmı başka öneriniz
GSevilay65 Snmadr cnm ben Erciş’te otururken vana gidiodum berbat ya valla önermiyorum o doktorlar yüzünden erkenden İstanbul taşındık
Nazoo-34 Snmadr merhaba, biz Adem Canan’a gidiyoruz. Çok da memnunum. Kendi kliniğini var, güleryüzlü, her soruya cevap verir dinler. Bir arkadaşıma daha tavsiye etmiştim o da memnun kaldı. Bir deneyin isterseniz .
Snmadr Tuuba35 çok kalabalık çok hastası var ve memnun olmayanda çok mesela bi arkadaşıma bebeğin zayıf mama yazalım vs demiş şimdi bebek meme tutmuyor bazı şeyleri koyduğu teşhislerde memnun kalmayan çok
Snmadr Tuuba35 Necip beyin karşısında Baran var hayatta 2 doktor var zaten onada 3 kere gittim bir sürü ilaç yazıyor bebeğim alerjik mesela göz kaşıntısından gittim 7-8 ilaç yazdı bebeğin üfürüm dedi bizi korkuttu saçma sapan şeyler söylüyor kremler yazıyor ve asla seni dinlemiyor aşırı somurtkan insanın yüzüne bakmıyor çok sert
Nazoo-34 Snmadr merkezde . İnternete ismini yazdığınızda adrese ulaşabilirsinsiniz. Biz çok fazla tahlil vermedik ama kendi alıp hastaneye gönderiyor tahlili . Bazen de sizi hastaneye yolluyor ister devlete gidersiniz ister de Akdamar hastanesine. Sonucuna her türlü bakıp yardımcı oluyor.
Umutunannesi_65 Snmadr Akdamar hastanesinde mustafa demir ol var. Çok iyi bir doktor oğlum 9 aylık 9 aydır hiç Doktur değiştirmedik memnunuz tavsiye ederim.
Ndrg-12 Snmadr barandan bende memnun kalmadım test bile yapmadan alerjik bebek dedi diyet önerdi dinledim onu diyet yaptım sütüm azaldı
123456789pp Snmadr aydın yakışır dan çok memnunuz. Biz de ortamı yetersiz diye çok doktor değiştirdik en son yine ona gittik bence tecrübe önemli elinden çok çocuk geçmiş muayene uzun sürüyor her sorumuzu cevaplıyor aileyi rahatlatıyor. Ultrason durumu oldu bizi hastaneye gönderdi mecburen ama gereksiz tahlil asla istemez
BM22121 İyi doktor bulmanız çok zor bizde Adem Canana gidiyoruz alerjimiz var o anladı daha doğrusu ben anladım oda yönlendirdi burda kendi araştırmalarınız+doktor desteğiyle devam etmeniz gerekiyor malesef