bebeğim 2 gündür huzursuz ara ara ateşi çıkıyor , iniyor.. geceden beri ne uyku ne emme , hiçbir şeklde emmiyor ve sürekli ağzı açık salyaa sümük götürüyor.. hiç böyle olmamıştı baya çaresiz hissediyorum .. emmiyor ,aç oysaki ne yapmalıyım tecrübeli annelerden yardım istiyorum 😔😔😥 diş çıkartmak böyle mi oluyor acaba ?