ftsdmrhn siz çok güzel yazıyorsunuz çünkü bravo, oturduğunuz yerden düşen çocuk için akıl verin. Herkes doktor çünkü herkes alim. Müneccim misiniz bu çocuk nasıl düştü kafasını vurdu mu neresi nereye çarptı bilmeden ay canım yüksek değilse bi şey olmalmıştır kanamadıysa bi şey olmamıştır. Doğrusu buysa Allah size kolaylık versin o kadar söylüyorum.