iklima_1234 Bugün 2. Gün. İlk çok güzeldi gece ama diğer gece sürekli kucağım da uyumak istiyor bide ayakta normalmi. Yani bide sarılıyor bazen dayanamıcam gibi. 2,5 yaşında