1 ay 17 günlük bebeğim var ve Çanakkale de yaşıyorum yani sıcak bir memleket. Geceleri uyurken nasıl giydirmeliyim? Tişörtlü takım ya da sadece zıbın denedim ama elleri kolları buz gibi oluyor o yüzden tekrar uyurken uzun kolluya döndüm. Uzun kollu da da belli bir süre sonra terliyor. Nasıl giydirmem lazım bilemiyorum evimizde sıcak oluyor aslında hem sıcak hemde nemli… Yardımcı olur musunuz