Uyanık olanınız vardır inşallah 🤗
Geçen hafta göz doktoruna gittim gözlerim kaşınıyor batıyor ve acıyor diye iki damla verdi günde 5 defa kullan dedi egzersiz de verdi hiç aksatmadim ama gözlerim aynı acayip derece de kaşınıyor dediği herseyi uyguladım şimdi hastane özel 200 lira aldı haliyle 10 güne kadar mühlet var ama gitsem mi çünkü bir daha 200 TL verecek gücüm yok ay sonunu getiremiyoruz gitsen doktor der mi ne Acele bu diye