Senaoz21
Canım.. Herkesin anneliği farklı. Herkes kendi bebeğini başka bir anneden daha iyi düşünür emin ol. Koyup koymayacağına sen karar ver. Ben 7 ayına girmek üzereyken koydum kızımı. 9 aya kadar bindi sürekli her gün ama 24 saat değil , günde 30 dk bilemedin 1 saat koydum fakat farklı zamanlarda koydum. Sabah bulaşığı toplayana kadar , yemek bulaşıklarını toplayana kadar öğlen - akşam…. Tuvalete gidince birde çünkü ağlıyordu. 9. ayında baktım koltuk kenarlarından tutunmaya dik durmaya başladı. Yürüteci azalttım ve kestim 10. ayında tamamen. Kızım koltuk kenarlarından duvardan tutup yürümeye başladı. Mutfağa yatak odasına her yere tutuna tutuna geliyordu. Derken 11 aylık oldu adım atmaya başladı. 3-5 adım derken 12 aylıktı yürüyordu. Yaşını doldurduğu günden 1 hafta sonra evde koşuyordu artık.. parmak ucunda yürümüyor tam basıyor bu arada , çünkü ben hep en kısa kademede bindirdim en küçük olanında. Bir tık yükselttim boyu uzayınca ama bacakları yine bükülüyordu, hiçbir zaman düm düz bastırmadım yürüteçte