Kbr041 4 aylığız 5 günlük antibiyotik verdi doktor evimiz çok sıcak sizler sulandırılmıs antibiyotiği nerde saklıyorsunuz buzdolabının kapağına koydum şuan da ama tedirgin oldum
redgiller Kbr041 buz dolabında aaklanması gerekiyormus eczacı demişti içirmeden yarım saat önce cıkar bogazı agrımasın demişti
Familyboy Kbr041 doğru olanı yapıyorsun canım yoksa bu sıcakta bozulur içirmeden yarım saat önce çıkar hafif ılısın öyle içir bebeğine
Deletedmom5284 redgiller antibiyotiğin ısısının düşmemesi gerekiyo dışarda bekletmeyin bi kaşıktan boğazı ağrımaz zaten benim kızım soğuk soğuk içer dolaptan herşeyi hiçbirşey olmaz elhamdulillah
redgiller Deletedmom5284 kıs ayında vermişti ve kucuktü bebiş ondan bekletip ver demişti zaten kısın da cok sıcak olmadıgından bisey olmaz diye demiştir
Deletedmom5284 Kbr041 havalar aşırı sıcak olduğu için bilemiyorum yenisini alın bence yani zaten ucuz birşey
Kbr041 Deletedmom5284 koyduğum yer 27 dereceydi bu Akşam da içti herhangi bir sıkıntı olmadı çok şükür. Buzdolabına 1 saat önce koydum
Deletedmom5284 Kbr041 bebeğe birşey olmaz bir kaşıktan ama antibiyotik bakteri içerdiği için bakteri dengesini bozabilir sıcak soğuk sıcak soğuk o yüzden şimdi hiç çıkarmayın dolaptan sadece dolapta kalsın birşey olmaz yeni koyduysanız 💓