Zehra2205 benim bebegimde 5 gün sonra 4 aylık olucak ben yanınızda derken aynı yatakta mı yatiyosunuz demek istedim, benim kizimda bizim odamızda beşiğinde yatıyor vantilatör sadece bize dönük ve sabit kizima dogru hiç üflemiyor 1 aydir bu sekilde uyuyoruz hiçbir sekilde sıkıntı olmadi canim.