tuananilmoms Kızlar umarım fotoğraflar açılır Kızımın 8 gün önce birden boynu kızardı ne olduğunu anlamadık acile götürdük alerji gibi durmuyor dediler bepanthol ve pure vazelin verdiler kendi doktoruna gösterdik oda bir krem yazdı ama o kadar sürmemize rağmen böyle leke kalcak gibi bi durumda , gün gün çektim hep şuan beyaz tişörtlü fotoğraftaki gibi, pazartesi cildiyeye çıkarıcam açıkcası verilen kremlerle geçer diye ümit ettim ama sanki daha çok leke kalcak gibi bi his var içimde üzülüyorm ne olduğunuda çözemediler diye, okula başladı acaba diyorm zona gibi bişey mi stresten çıktı yoksa kehribar kolyesi vardo küçüklüğünden beri onun ucu kırılmış o mu tahriş yaptı mikrop kaptı of gördükçe böyle içim daralıyor Allahım başka dert vermesin neler var diyeceksiniz ama insan üzülüyor işte😢 Var mı böyle bişeye denk gelen gören geçiren