Benim bebeğim kuvezde kaldı. Kilosu düşük olduğu için aşılarda sıkıntı oldu. Hemşire aşıdan aşıya değiştiğini söyledi. Mesele 1.ay aşısını vuracak hemşire pazartesi günü. 3hafta geçmesi lazımmış 2.ay aşılarını yapacakmış. Lakin bu süreçte 3.ayını doldurmuş oluyor ve verem aşısı yapılmazmış. Bunun içinde bizi verem savaşa yönlendirip orada test yapacaklarmış ona göre de aşı olacakmış ☺️