Merhaba sevgili anneler 20 aylik ikizlerimin viral enfeksiyon aldigi i ogrendim bugun. İlk kez basimiza geliyor ve cocuklar oksurdukce ozellikle cok canlari yaniyor olmali ki uykularini bile rahat yatamiyorlar aglamaktan.doktorun onerdigi ilaclar ve yontemler var ama yinede Bu konu ile alakali tecrubeli annelerden fikir almak istedim.sizi rahatlatan yontem yada kullandiginiz tavsiye edebileceginiz bisiler varsa cok mutlu olurum.🙏🏻