yaprak_34 Senemkscu erzak dolabı var kapalı oraya koyuyorum zaten stok yapmıyoruz bittikçe alıyoruz .Burda bir kaç kişiden okudum buzdolabından saklıyoruz diye bende denedim nemlendi hemen geri aldım.
Dileksadan Senemkscu erzak dolabinda tutuyorum zaten açılmış mamanın 1 ay ömrü var o yüzden sıkıntı yasamiyorum, buz dolabina zaten koyulmaz direk nem alir
smyra102030 Dileksadan açılmış mamanın nasıl bı ay ömrü var bnde aldm sütüm yok dıyr çoğaldı mama vermyrm arada dısaru çıkınca yanıma alyrm sağarak süt verıyrm emmıyoda
Bebegimm1 smyra102030 paketi acildiktan 3yada 4 hafta icinde mamayi tuketmeniz gerekli yoksa sknti olur havalarda sicak gecmis mamayi vermeyin mamadan zehirlenen bebekler oluyor
biryazmasali Senemkscu mamanın 1 ay zamnı var kullanmka içn ben tazgahın üstnde bekltyrm bişe olmuyor adana sıcağında dolabada koydum ordada bişe olmadı ama onu unttyrm genelde dışarda kalır
mamanveutdormir Senemkscu toz olan mamaları soruyorsan dışarıda duruyor mutfağımın güneşi az alan köşesinde. kavanoz mamalar kilerde hiç güneş görmüyor serin ortamda
Derinnn0 Senemkscu hem tezgahın üstünde , misafir gelicekse toplu olsun diye erzak dolabına girer o kadar 😂
Musab15 Senemkscu dışarıda cam kavonoz da saklıyorum her bittiğinde yıkayıp kurtup tekrar yenisini ekliyorum bir sıkıntı çıkmadı şükür