Eymeniim aynısı oluyo işte bazı bebekler çok inatçı olurlarmış emzirmek için yarım saat uğraştırırmış bizimki de çıldırıyo ilk ağzına alıyo sonra geri itiyo lan oğlum hem istiyon hem geri çekiyon diyorum 😂 çok zor ve can sıkıcı bi durum özellikle gece beslemelerinde eziyet oluyordur sizin için. ben 20 günlük bebeğimi üç güne kadar biberonla sütümü sağıp besledim tutmuyor diye artık tutuyor çok şükür üç gündür emiyor ama sizin bahsettiğiniz gibi yapınca sütümü sağıp veriyorum çok şükür ben meme reddi yaşamadım 🥰