gulceninannesiii Merhaba bebeğim 6,5 aylık ama ellerinde bişey tutmadığı zaman elleri genel de yumruk şeklinde duruyor. Oyuncağını biberonunu falan tutacağı zaman açıyor ama bıraktığında geri yumruk yapıyor. Normal midir acaba
Ayse252125 gulceninannesiii benim oğlum da 5. Ayına kadar elleri yumruktu doktorumuz stresli veya aç cocuk ellerini yumruk yapar demişti ki evet bizimkisi meme reddi olduğu için açtı siz doktorunuza gidince bş sorun ama çok önemli bisey olduğunu sanmıyorum
Eylulllllll gulceninannesiii Omurbebek 6. 5 aylık benim yavrum da . Çok uzun süredir yumruk yapmayı kesti .epey aktif görüyorum oyunlar vs .yoktur nasipse bir şey , geçicidir 💜
gulceninannesiii Omurbebek bu ay ki doktor kontrolünde soracağım ama daha gitmemize var. 2 gündür çok takılıyor aklıma. İnşallah kötü bir şey demez