Selam kızlar, bebeğim 4,5 aylık asla bebek arabasında durmuyor hatta pusetinde de, araba içinde bir yere giderkende dışarda gezerkende hep kucağımda olmak istiyor bebek arabasına koyduğum an ağlıyor. Dünyanın parasını verip bebek arabası aldım o kadar hevesle her seferinde yanıma alıyorum hep deniyorum asla durmuyor bunu yaşayıp çözebilen var mı lütfeeeeennnn