Melek1616 Papatya_38 kafasını tam tutamıyordu tutuyordu aslında ama güçsüzdü desteksiz otururken 4.5 aylıkken çocuk nörolojisi yönlendirdi fizyoterapiste mr falan temiz çıktı bide genetik testi verdik sonucu bekliyoruz
Papatya_38 Melek1616 ya bnm oğlum da 9 aylıkken döndü 11 aylıkken desteksiz oturdu 15 ayşıkkensüründü şuan 16 aylık koltuk kenarında day duruyor ama yürüme vs yok bende korkuyorum nörölöji doktoruna gitmeye bişey çıkacak diye
Melek1616 Papatya_38 Şuan 9 ay 20 günlüğüz sadece oturuyoruz dönüyor yerden kalkamıyor yüzüstü durmayı pek sevmiyor
Melek1616 Papatya_38 istersen bi götür biz götürdük bişey çıkamadı yüzüstü sırtüstü dönüyor mesela tabureye oturunca bi yere tutunup kalkıyor bi kaç saniye duruyor 9.20 günlüğüz ama
Papatya_38 Melek1616 şuan benimki sürünüyor day duruyor sıralama yapmıyor oturur pozisyonda sürünmeye geçiyor ama yatarken kalkıp oturamıyor biyerden tutunup kalkamıyor ondan korkuyorum
kimbumadam Barisla Yatarken dizlerinden şiddetli olmicak şekilde bastırın Yumuşak zeminde özellikle yatak gibi
Melek1616 Papatya_38 benim oğlum 9.20 günlük kucakta otururken kalkıyor taburede sepette oturunca elleriyle kavrayıp kendini kaldırıyor
Papatya_38 seymaozy hayır düşerdi hep tam 1 yaşında hatta 13 aylıkken tam anlamıyla oturdu diyemeyiz ama oturdu 16 aylıkken fiziğe başladık öyle oturdu
seymaozy Papatya_38 nörolojiye gittiniz mi peki benim oğlum prematüre düzeltmiş 8 aylık doğalı 10 ay oldu ço gecikmiş hemen tahlillere başlayalım dedi
melekuz Barisla oglum 6 aylik desteksiz oturuyor yoruldugun da ise kendini geriye dogru birakiyo yatinca da dönüp kalkmak icin ugrasiyor