Papatyam1703 benim bebeğim 1 aylıkken kakası kanlı geldi araştırmaya götürdük gece. Kaka ve idrar tahlili yaptılar. Gaitada gizli kan pozitif çıkınca yoğunbakıma aldılar takip için. 3. Günde adeno virüsü teşhisi koydular. Emerek atacak denildi. Biogaia verdi 1 hafta sonra kontrole gittik geçmedi ishali. Sonra zinco şurup verdi. İshali kessin diye. 4/5 güne o çinko ile kesti ishali.