Bende meme reddi yaşıyorum. Gece emiyor uykudayken anlamıyor gündüz asla emziremiyorum. Gece tek göğsümü emzirip diğerini sağıyorum. Bşr gece de 3 kere emiyor tek göğüsten de 60 cc çıkıyor. Yani bir sonraki gün için 180 cc sütüm oluyor kenarda. Sabah olunca önce emzirmeye çalışıyorum emmezse iki göğsümü sağıyorum. Tek öğünde 110-120 cc içiyor. Eğer o kadar süt çıkmazsa kalanını gece sağdığımdan tamamlıyorum. Emdikten bşr saat sonra uyuyor.O uyuduğunda bende dinleniyorum. 2,5 saat sonra tekrar sağıyorum. Böyle böyle günde 3 saatte bir sağıyorum. Artık yetmediği yerde biraz mamayla destekliyorum. Ben bunu daha 3 gündür yapıyorum, doğru mu yapıyorum ondan bile emin değilim. Daha deneyimli anneler varsa bende açığım önerilere