Bebegim 3 aylik philips aventin 2 numara basligi vardi 120 iciyodu hatta bazen 150 iciyodu baktim ki ucu yirtilmis yani cok akiyomus 1 dk da bitiriyodu biberonu ztn simdi 3 numara aldik +3 ay yaziyodu delikleri cok ince ve 5 dkda falan iciyo 120 yapiyorum ama 90 iciyo daha fazla icmiyo yoruldugu icin mi acaba yoksa doydugu icin mi ama emzik emerken neden yorulmuyo annelik deliliik🤣 lutfeen cvp