Elenor Furkaninannesi kafa çevresi büyüyorsa sıkıntı değil. Bizim doktorumuz 4. Aya kadar kapanmasında sıkıntı yok demişti.
thebeautyqueen Furkaninannesi Bizim de o civarda kapanmıştı. Kafa çevresi büyüdüğü sürece bir sorun teşkil etmiyor. Her ay kontrol ettirmelisiniz. Benim doktorum böyle söylemişti. Endişelenmeyin. 🙏🏻
Furkaninannesi Zeynep0808 demedi ölçtü kafasını. Bıngıldak kapanmış dedi. Endişelendirmek istemedi heralde.