Merhaba kızlar 16 aylık oğlum var yeni hamile olduğumu öğrendim ve oğlumu emziriyorum başına böyle bişey gelip sütten kesitiniz mi yoksa emzirmeye devam mı ettiniz etrafımdaki insanlar bırakmam gerektiğini bebeğin zarar gördüğünü söylüyor doktora sordum herhangi bir sıkıntı olmıcağını söyledi bende emzirmekten yanayım ama azaltarak en azından sizde böyle bi durum yaşayan var mı bilgilerinizi paylaşır mısınız?