efelettin İyi akşamlar herkese Kızım 9 aylık çok fena ishal ve arkasına pişik. Uyuyamıyor yavrum. Bez takmadan uyutmaya çalışıyorum ama İshal olunca artık ne yapacağımı şaşırdım. Pişik önerisi bekliyorum lütfen 😓
_YanakReisinAnnesii efelettin bi ara oğlum da kanamalı baya kötü bir pişik geçirdi o dönem 2 saate bir bez değişimi yaptım her değiştirme de ılık suyla yıkadım poposunu ve kuruladım yarım saat altını açık bıraktım ve oksizinc krem sürdüm 4-5 güne iyileşmisti
Aysayd efelettin fito krem ek gıdaya geçtikten sonra mantarlı pişik olduğunda dr travazol mantar kremi ve fito vermişti fitoyu her pişik olduğunda travazolu da arada sivilce gibi pişik olduğunda sürerim ama genelde mustela sürüyorum ama çok sık kaka yaptığından bu ara hep pişik
Asel35ahsen efelettin valla benim iki kızımda da olumlu sonuc aldığım tek ürün arko oldu. Şu tüp şeklinde olan yeşil kutulu arko var ya o. Mutlaka deneyin
Naturall efelettin asit olduğu için daha kötü yapmaz mı? Hametan ve anestolu karıştırıp sürebilirsiniz
Naz_ve_annesi efelettin ben kendi bebeğimde de kullandim hemen geçirdi gündüzleri altini açin zeytinyagini surun biraz havalansin hem cabuk iyilesir o zaman. Zeytinyagi kullanmak istemezseniz de hametan da iyi geliyor pişiğe
ArvenDua Kreme Vermediğim para kalmadı geçirmedi hiçbiri , kaç kez bez markası değiştim yine olmadı , çocuğumun pişirlgini geçiren şey vazelin sürmek oldu ve bezine bebe yağı damlatmak oldu
Nergiz2022 Merhaba benim kizim da 7 aylik.. Kizimin da ara sira pismecesi oluyor.. O sirada ben ayciceyi yagi suruyorum iyice yikayib poposunu sonra guzelce kurulayib ayciceyi yagini cekiyorum.. 2 gune geciyo
efelettin Herkese çok teşekkür ederim 🌺 evde sadece bebentol var. Onu sürdüm altını açtım uykuya daldı. Yarın nöbetçi eczaneden bulucam artık önerilerinizden inşallah ❤️
Dilaraaaaaaa efelettin oğlum öyleydi çok kötü olmuştu bez bağlamıyordum bile geçmedi fito, bepantol, mustela, sebamed, sudocrem hepsini denedim fayda etmedi burdan bir arkadaş desitin pişik kremini önerdi aldım (mor olani) oğluma çok iyi geldi
thebeautyqueen efelettin Ben her pişik olduğunda hametanın mavi kremini kullanıyorum,çok iyi geliyor. Denediniz mi acaba?
baloglusss efelettin tüm pişik kremleri var elimde ama kabarık sivilceli ve yaygın pişikleri oluyor oğlumun doktorumuz 3 antibiyotikli krem verdi onları dönüşümlü sürüyorum başka bir şeyden fayda göremedim maalesef